29 Nisan 2014 Salı

çok mu fazla bu sitem

Şimdiye kadar yazdıklarım hayatın içinden, ordan burdan, bazen çok yakınımdan, bazen uzaktaki yanıbaşımdandı, bazende hiç tanımadığım insanlaraydı sarfettiğim sözler. Bu sefer kendi feryadımı  yazmak istedim size.

Çelişkilerle netlik arasında köprü kurmaya çalışıyorum, yine. Bozuyorum yapıyorum bozuyorum yapıyorum, her defasında yepyeni bir bakış açısıyla yepyeni şeyler bulmaya çabalıyorum.İnanın size de böyle yaklaşıyorum.Yargılamaktan hiç haz etmeyen biri olarak, karşımdakini anlamak için olmayacak yerlerden bakmaya çalışıyorum.Kısaca ne olursa kim olursa olsuun sizi "anlamaya" çalışıyorum.
Ama bazen öyle anlar geliyor ki bu çabada yoruluyorum.Kimseyi kırmıyım üzmeyeyim derken saçma sapan bi ortamın içinde, başım elimin arasında aradaki dengeyi kurmak için tam da problemin ortasında buluyorum kendimi.Değecek konulardaki uğraşa can feda ama bazı şeylere ise tahammülüm kalmamış. Alınganlıklara, nazlara niyazlara, riyadan gözü dönmüş tavırlara. Yapmacıklığa hele hiç tahammülüm kalmamış. Samimi
olmayanı barındırmıyor bünye yapılcak bir şey yok, gerçekten...

Biz, bize has değerlerimizi kaybettik. İlişkilerimizin sağlam olması için gerekli olan her şey şimdi arka sokaklarda can çekişiyor. Vefa diye bi şey vardı, bize dair, tamamen bizi anlatan.Ben göremez oldum şimdilerde.Kırımtılarına talim bir neslin yetişecek gençlerine de bu çağrım.Her şeyiniz çıkmaza uğrayabilir,sapmalar yaşayabilirsiniz hayatınızda ama n'olur üç kuruşluk hevesler için şu duyguyu harcamayın. Daha güvende, özel, değerli hissedecek ne kadar duygu varsa sahip çıkın onlara,harcatmayın ona buna.

İşte böylee.
zoraki  yapılan her şeye bu feryadım.Zorla bakılan bir bakışa, samimiyetsiz gülüşe, lütfeden tavırlara. Nasıl dayanıyorsunuz bunlara gerçekten merak ediyorum. şaşırıyorum sabrınıza.Haddini bilmek diye bi tabir var lugatta unutmayın. Ben böyle söylüyorum da siz de diyorsunuz ki "hatır işte yapcak bir şey yok".inanın hatır denildiğinde akan sular durur mantalitesine sahip biri söylüyor size bunu. Ben ki birini harcamadan önce kıyıda köşede gözüme hoş gelcek bütün noktaları bulup çıkarırım ki gözüme batmasın diye.Ama hala gözüme batıyorsa...
Hep derim kırılırsam, kızarsam korkma da gözüme batıyorsa işte o fena.aslında kazıyorum demektir bu!
sanırım düzen değiştiii, devran döndüü o kadar cümleye ne gerek var bilmiyorum şu bile yetermiş aslında bi' feryadı anlamaya:
keşke insanlar ilk tanıdığımız gibi kalsa..

Ve gönlümden geldiği için söylüyorum;
Sizin için her şeyi ortaya koyup canla başla didinen, gönlünüzü hoş edebilmek için bütün fedakarlıkları yapan insanlar var ya
Onların umursamaz tarafına denk gelmeyin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder