3 Nisan 2016 Pazar

Bir Şey Var

Fotoğraf: Mustafa Seven

Boğazımda düğümlenen bir şey var.
Yutamadığım, ne olduğunu bulamadığım.
Bir şey var yüreğimi ezen, evhamdan evhama sürükleyen.
Bir şey var anlatamadığım.
Her seferinde yüreğimi sıkıp bırakan.
Rahatlamak istediğim zamanlarda ortadan kaybolan, daralttıkça daraltan.
Gittikçe küçülen bir oda gibi başımı koyduğum yastık.
Çok karanlık bir girdaba düşer gibi.
Ve bütün bu karanlığın ardından ışığa tutunmamı sağlayan bi güç var tanımlayamadığım ama sol yanımda direnen, hadi diyen, kalk ve tekrar devam et diye direten!
Bir şey var böyle yüreklendiğim anlarda beni aşağı çeken.
Bilemediğim, göremediğim.
Hazmedemediğim şeyler var anlayamadığım.
Konduramadığım gerçekler var
Kabullenemediğim.
Hayatım boyunca kabullenemeyeceğim.
Korkularım var yabancı, bilmediğim.
Ve korunmak için olabildiğince kendime gizlendiğim.
Ben bile sığamıyorken bana, başkaları var yardım ettiğim.
Bir nebze olsun paylaşsam durulurum dediğim.
Kaybetmekten korktuğum çok şey var.
Her biri aklıma geldikçe de;
Boğazımda yutkunamadığım bir şey var.
Ne olduğunu bildiğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder