18 Şubat 2014 Salı

Büyük Cadı'ya sevgilerle...

               İnsan ilişkilerinde en sevdiğim sözdür belki de " nazı geçmek". O insanları bulmanız, kaynaşmanız o kadar büyük bir şanstır ki hayat telaşesinden farketmezsiniz çoğu zaman. Güvenmek, inanmak,dinlemek çok güzel tartışmasız, ama nazı da geçmeli insanın karşısındakine. Hakkını vermek gibi gelir bana, dostluğun derecesidir belki de bilemiyorum. Ama ben nazımın geçtiği insanları çok seviyorum. Çünkü o kıvam çok farklıdır. Herkesle tutturamazsınız. Dosttur belki herkes, herkes arkadaştır ama bu dediğim hissiyatın kıdemi çok daha ayrı bir yerdedir ya da benim nazarımda öyle bilemiyorum. Ama bunu yaşayabildiğim insanları çok çook ayrı bir yere koyuyorum.
               İşte nazımın geçtiği (belki de en çok ona geçiyor) arkadaşımın doğum günü bugün. Şimdi böyle duygusal bir giriş yaptım gibi oldu ama aldanmayın siz ona. Yazının muhattabı azıcık odun olduğundan çokta tesir etmeyecektir diye düşünüyorum. Hatta okuduktan sonra "yaa hilaaal " diye susmayacaktır da. Hani birilerine baş belası deriz ya benim hayatımdaki belaların en püsküllüsü de odur işte. ama öyle böyle değil, kafasına tava vurup bayıltmak istediğim zaman mı oldu, yastıkla boğmaya kalktığım zaman mı, bir sus diye ağladığım, bütün sosyal medyadan engellediğim zaman mı.. Hepsini yaptım inanın ve de hiç zorlanmadım yaparken. Azıcık vicdan dahi yapmadım ki milletin kahkahadan kırıldığı bir filmde ağlayacak bir şey bulmuş insanım. Yok yani bu kız nasıl çıldırttıysa beni şunları yaparken zerre pişmanlık duymadım. Bir daha olsa yapar mıyım? Immm sanırım evet. Sadece bununla da bitmiyor ki bana ettikleri.Bir insan mesaj atarken maksimum atacağı bir sayı vardır değil mi? Bunda yok. arka arkaya garanti 100 mesaj atabilir. Yetmez o bülbül sesiyle teknolojinin son dönem hediyesi olan ses kayıt özelliğini de kullanır. sabahın köründe gelen mesajı açtığınız da nerden bulduğunu bilmediğim, ama duyduğum anda uyanabildiğim şarkılarla günaydınlarını iletir.Huysuz anınıza geldiyseniz zaten yandınız. O mesajın içeriği bir değişir, sesin tonu bir kayar. O an bir taş olsa tereddüt etmezsiniz inanın bana. Yahu bu kız bu kadar ne yapabilir diyenlere inat birazdan bir örnek yükleyeceğim. Tabii iyi halleri de yok değil. Eğer gardını düşürüp arkadaş olabilmişseniz şanslısınız. Çünkü iyi bir arkadaştır ( sezarın hakkı sezara). Ne anlatırsanız anlatın dinler, yardıma ihtiyacınız varsa hemen halleder. Paniktir biraz ama azıcık bir gazla yapamayacağı şey yoktur. Allah vergisi 8 oktavlık sesiyle söylediği şarkılar, yaptığı taklitlerle gülerken cinayet planı da yapabilirsiniz. Yani yaratıcılığınızı geliştirebilecek bir insandır o:)) Keyifli zaman geçirmek istiyorsanız bu kızı tanımak zorundasınız.Ama o kıvama gelmesi için biraz çabalamalısınız. Hadi minik bir ipucu olsun benden size, istediğini yaptırmak istiyorsanız bir tabak kısır, efendime söyliyeyim tatlı( cupcake öncelikli) bunlarla kandırabilirsiniz. Kandırma demişken söylemeden geçemiyeceğim çok çabuk inanır bu cici kız. Filmlerde bir şekere kanan bebekler olur ya farkı yok desem yeri. İki dakikada uydurup hayatta inanmaz dediğim şeylere öyle tepkiler aldım ki artık bunu bir hobi haline getirdim desem yeridir. Bir şeyleri uydurup uydurup onu kandırınca, bir de komik komik ama çok samimi tepkiler alınca haliyle bende çok eğleniyorum( bunu yazarken önümde bir ego kartı var)
              Gördüğünüz üzre baş belasının sözlük karşılığı olan bu arkadaşımın bendeki cümleleri bitmez.Çünkü paylaşılan o kadar çok anı var ki saymakla bitmez.Aslında arkadaştan çok küçük kardeş gözüyle baktığım ve cidden başımın belasıı Sena Hanıım artık 1 haneli yaşları geride bırakıp 2lilere geldii.Birkaç aydır küçük çocuk muamelesi yapmaktan zevk alıyorsam da artık elimde bir koz kalmadığından bunu devam ettiremeyeceğim. Okuyorsa ya da duyarsa söyleyin ona bu hiçbir şeyi değiştirmedi. Hala benden küçük ve hala bana abla demek zorunda. Aksi halde ki o benim aksi halimi bilir başına gelebileceklerinden sorumlu değilim. Neyse efendiiim gelelim sadede:
               Çocuk yürekli masum arkadaşım.  İyi ki doğmuşsun,( bunu diyeceğimi hayatta beklemezdim) her şey gönlüne göre olsun olur mu...( SENA gözünü seviyim absürd şeyler isteme acısı benden çıkıyor sonra) Şimdilik bu kadar yeter hadi bakalım arkadaşların seni bekleer.
                Doğum günün kutlu olsun büyük cadıı:))
          

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder